kako pridobiti obrate na primera p11 1.8

Motor, podvozje....

Moderator: Moderatorji

Odgovori
Krajnc92
Redkobesedni lenuh
Prispevkov: 3
Pridružen: 22 Nov 2013, 12:37
Avto: primera p11
Kontakt:

kako pridobiti obrate na primera p11 1.8

Odgovor Napisal/-a Krajnc92 » 22 Nov 2013, 12:47

mene zanimak kako lahko pridobin moč in obrate na moji primeri ali lahko kako odstranim blokado?
hvala za odgovor

Jankoh
Primera GT driver
Prispevkov: 777
Pridružen: 04 Mar 2006, 19:49

Re: kako pridobiti obrate na primera p11 1.8

Odgovor Napisal/-a Jankoh » 25 Dec 2013, 22:49

pozdravljen

Brez predelav motorja nima smisla dvigovat "blokade". In preden bo to imelo smisel boš moral veliko stavri predelat.
Jaz bi ti svetoval da začneš s tem da se informiraš kakšen avto imaš in kakšen motor je notri. In potem začneš iskat kaj se da predelat in kateri deli so na voljo. Za to uporabiš goole. Ko se boš načital pa se odločiš da menjaš motor ali pa kupiš avto z drugim motorjem. :roll:
QG18 po mojem mnenju ni ravno nekaj kaj bi se splačalo predelovat. Razen če se odločiš za predelavo na turbo (obsataja kit). Drugače ti preostane samo klasične N/A predelave.

Upam da ti nisem vzel volje...
Performance and response are not coincidence.

Krajnc92
Redkobesedni lenuh
Prispevkov: 3
Pridružen: 22 Nov 2013, 12:37
Avto: primera p11
Kontakt:

Re: kako pridobiti obrate na primera p11 1.8

Odgovor Napisal/-a Krajnc92 » 28 Dec 2013, 19:11

nene volje mi nisi vzel ;-) jas tak vem da motor ni idealen za predelavo zato mi ga tudi ni škoda ker ko bo motor vzletel bom ga menjal in sicer bon v njega dal 2.0 gt motor. jas ta motor ne šparam nič ker se je mene šlo za videz avta ker je zlo lep, motor pa se mi ne dopade. jas samo hočem da bi bole avto bolj šel z minimalnimi stroški :-D
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Jankoh
Primera GT driver
Prispevkov: 777
Pridružen: 04 Mar 2006, 19:49

Re: kako pridobiti obrate na primera p11 1.8

Odgovor Napisal/-a Jankoh » 29 Dec 2013, 10:33

še en z naših krajof :)

No gle če buš dau SR20 notr. Kaj je edino pametno če mene pitaš pol ne seri po toten motori. Ka laho narediš je ka daš gor drugi auspuh. Fi 55 max 60 skozi (FOX ma za P11 sredinski del z TÜV, katalizator pa lahko das npr. magnaflow). Pa dober katalizator ka tou de ti ostalo. Vse drugo pa je fkrajvrzeni penez. Kupi SR20 in ga zrihte. Zameje in totega odaj kak dugo še gre.

Glede SR20De RR pa bom jaz pomalen dau par slikic mam ravno enega v deli...
Performance and response are not coincidence.

Krajnc92
Redkobesedni lenuh
Prispevkov: 3
Pridružen: 22 Nov 2013, 12:37
Avto: primera p11
Kontakt:

Re: kako pridobiti obrate na primera p11 1.8

Odgovor Napisal/-a Krajnc92 » 29 Dec 2013, 13:19

notre bon dau sr20 motor ki ga imam že doma :-D samo nega časa trenutno ka bi ga menjal negda po noven lete bomo šrejfale to :kripa: pa jas bon te dau to vse homologirate ka de avto prave potle ;-) bi pa vseeno rad znau kak se odstrani blokada ale pa kak se lahko viša? :P

Jankoh
Primera GT driver
Prispevkov: 777
Pridružen: 04 Mar 2006, 19:49

Re: kako pridobiti obrate na primera p11 1.8

Odgovor Napisal/-a Jankoh » 31 Dec 2013, 14:55

Homologirat, izpušni morejo pasati pa preglasno ne sme bit. To je za mene samo po sebi umevno. Pa od vsaj od GT bremze si daj gor.
Pri homologaciji se ti lahko malo zaplete. Meni RTI v MB ni hotel homologirat. Na LPP so te vsaj bli pripravljeni pogledat. Ampak vmes sem pa jaz ze tudi dobil pipir od nissan-a da je šasija pri vseh primerah enaka in da lahko dam notr vse motore, ki so kdaj koli v primeri bli.
Glede blokade boš moga ECU preprogramirat. Jaz bon zaradi tega dau v P11 ECU od P10. Ker v tistega se razmin. Kak pa gre pri P11-144 pa ne ven točno. Poglej če nistune podpira tvoj ECU.
Ampak še enkrat če motora neboš resno predela nima smilsla blokade nekan tisat ker SR20 RR ni ravno zdravo nekan sukat. Tu moreš malo pasko meti. Jaz bon blokado nastavil na 7000rpm. Mojega starega higporta pa sem sukal do 8k :D Za QG pa ne vem. Valvetrain je dejansko isti kot pri GA in CA. Pa solid liftere ima kar dejansko pomeni da se da sukat. ce so fedre dosti trde. Samo jaz mislim da nima smisla ker so kanali dosti premali..
Ka načik pitan. Od kake primere pa maš SR20 in kaki ECU maš coj?
Performance and response are not coincidence.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov