DIY testiranje vodne pumpe

Če ste karkoli delali sami to dokumentirajte tukaj. Nasveti za ostale.

Moderator: Moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Symon
univ.dipl.ing. Nissan
Prispevkov: 4095
Pridružen: 04 Mar 2006, 16:51
Avto: P11 GT
Kontakt:

DIY testiranje vodne pumpe

Odgovor Napisal/-a Symon » 27 Sep 2008, 17:13

Slika
B13 100NX GTi -> S13 200SX stage 2-> RS 182 CUP -> EJ92 slightly tuned -> RS 200 CUP -> CG9 -> P11 GT SR20VE N1

Uporabniški avatar
rider
CA18DET Mechanic
Prispevkov: 439
Pridružen: 16 Mar 2006, 12:38

Re: DIY testiranje vodne pumpe

Odgovor Napisal/-a rider » 29 Sep 2008, 08:22

Edina težava v tem članku je to da se malo moti možakar... Napisal je da je od pumpe odvisno pri kateri temperaturi voda vre dontgetit . In to je podal glede na to kdaj so se pojavili mehurčki v antifrizu dontgetit .

Prva težava je ta, da je iz zaprtega hladilnega sistema naredil odprtega. Po cevi ki gre na vrh plastenke pride antifriz iz motorja oziroma iz pumpe. Voda not "žubori" ker je curek in zato nastanejo mehurčki. Sepravi, večji pretok bo imela pumpa, močnejši bo curek in več bo mehurčkov... Pri zaprtem sistemu tega ni... Edino kar je v tem članku dober test je to, da pogledaš kako visoko porine pumpa tekočino.

To je moje mnenje, kaj pa vi mislite :rice: :P


PS: šele k sem prebral kaj sem napisu sem vidu da sem ga spluval :D :ajde:

Uporabniški avatar
Symon
univ.dipl.ing. Nissan
Prispevkov: 4095
Pridružen: 04 Mar 2006, 16:51
Avto: P11 GT
Kontakt:

Re: DIY testiranje vodne pumpe

Odgovor Napisal/-a Symon » 29 Sep 2008, 08:25

:lol: Jaz sploh nisem čisto vsega prebral sem samo prilimal link, ker se mi je zdelo uporabno, nisem pa kaj dosti razmišljal. :D
Slika
B13 100NX GTi -> S13 200SX stage 2-> RS 182 CUP -> EJ92 slightly tuned -> RS 200 CUP -> CG9 -> P11 GT SR20VE N1

Jankoh
Primera GT driver
Prispevkov: 777
Pridružen: 04 Mar 2006, 19:49

Re: DIY testiranje vodne pumpe

Odgovor Napisal/-a Jankoh » 22 Apr 2009, 19:39

Jaz sploh nisem čital lahko pa razširim malo teorije :lol: .

Res je da je od pumpe odvisno pri kateri temperaturi začne hladilna tekočina vret. Povezava je preko tlaka (verjetno se vsi spomnite kako je v OS pri fiziki vrela voda pri sobni temperaturi). Višji je tlak višja je temperatura vrenja hladilne tekočine to je tudi razlog zakaj se menjavajo varnostni pokrovči hladilnik sistemov (ponavadi 0.9 -> 1.2 bar). Povezava do pumpe pa je takšna da pumpa prečrpava hladilno tekočino in pri tem na sesalni strani povzroča podtlak. Tudi znotraj pumpe kjer hladilna tekočina dosega visoke hitrosti se tlaki zelo spreminjajo. Zaradi tega lahko pride do takoimenovane kavitacije. To pomeni da v pumpi zaradi podtlaka hladilna tekočina zavre in nastane mešanica pare in hladilne tekočine, ki ne samo da zelo zmanjša pretok hladilne tekoči ampak tudi uničuje lopatice pumpe (kapljice tekočine, ki so počasnejše od lopatic tolčejo ob te in efekt je podoben kot peskanje). V tej točki se raba energije pumpe zelo zviša. Proti temu obstajoajo 3 medicine.
1) boljša pumpa ali predelava ohišja
2) višji absolutni tlak v hladilnem sistemu (menjava pokrovčka)
3) znižanje vrtljajev na črpalki.

Se pa strinjam s tabo rider da je to težko testirat pri odprtem sistemu posebaj če tekočino prosto teče skozi zrak in žubori. Če bi pa naredil prave posode pa bi lahko prišel do nekih temperatur katere bi imele enolično povezavo do temperatur v zaprtem sistemu.

Pri vsem tem pa ne pozabit da ne vpliva samo pumpa ampak celi hladilni sistem.
Performance and response are not coincidence.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost