odmična izpušna@sesalna CA18det

Motor, podvozje....

Moderator: Moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Symon
univ.dipl.ing. Nissan
Prispevkov: 4095
Pridružen: 04 Mar 2006, 16:51
Avto: P11 GT
Kontakt:

Re: odmična izpušna@sesalna CA18det

Odgovor Napisal/-a Symon » 21 Mar 2009, 19:38

Ma daj to sem jaz odkril 1 teden po tem ko sem jo prodal. :bum: :bum:
Slika
B13 100NX GTi -> S13 200SX stage 2-> RS 182 CUP -> EJ92 slightly tuned -> RS 200 CUP -> CG9 -> P11 GT SR20VE N1

Uporabniški avatar
Symon
univ.dipl.ing. Nissan
Prispevkov: 4095
Pridružen: 04 Mar 2006, 16:51
Avto: P11 GT
Kontakt:

Re: odmična izpušna@sesalna CA18det

Odgovor Napisal/-a Symon » 23 Mar 2009, 17:03

:D Edina tunerja na forumu. :lol: Res škoda, da sem jo prodal Siljotu, mi je še zdaj žal. :facepalm:
Slika
B13 100NX GTi -> S13 200SX stage 2-> RS 182 CUP -> EJ92 slightly tuned -> RS 200 CUP -> CG9 -> P11 GT SR20VE N1

Jankoh
Primera GT driver
Prispevkov: 777
Pridružen: 04 Mar 2006, 19:49

Re: odmična izpušna@sesalna CA18det

Odgovor Napisal/-a Jankoh » 15 Apr 2009, 14:29

kolko sem prebral samo zamenjaš ker ima izušna večji lift. Ampak jaz še ŽAL nisem tak daleč da bi to delal. Se pa jih najde na ebay. Pa spomnim se da je blo kako leto nazaj kar dosti Sunny-jev GTi-jev onih tastarih v avstriji na odpadih ko imajo CA18DE not.
Performance and response are not coincidence.

Uporabniški avatar
Symon
univ.dipl.ing. Nissan
Prispevkov: 4095
Pridružen: 04 Mar 2006, 16:51
Avto: P11 GT
Kontakt:

Re: odmična izpušna@sesalna CA18det

Odgovor Napisal/-a Symon » 15 Apr 2009, 14:42

Ja samo CA18DE je pa če se ne motim spet druga. Ali pa si mislil CA16DE? Tisto bi se splačalo nabaviti.
Slika
B13 100NX GTi -> S13 200SX stage 2-> RS 182 CUP -> EJ92 slightly tuned -> RS 200 CUP -> CG9 -> P11 GT SR20VE N1

Feri
ing. Nissan
Prispevkov: 163
Pridružen: 05 Apr 2009, 11:24
Avto: nc se bom pa kmalu

Re: odmična izpušna@sesalna CA18det

Odgovor Napisal/-a Feri » 15 Apr 2009, 17:53

ce mene kdo prasa sm delovno dobo skrajsas motorju....
pol pa spet :kripa:
"D"indicate a double overhead cam as opposed to a single overhead
"E"indicate engine is electronically fuel-injected
"T"indicate engine has a factory installed charger
"TT"indicate engine has factory twin turbo

Uporabniški avatar
Symon
univ.dipl.ing. Nissan
Prispevkov: 4095
Pridružen: 04 Mar 2006, 16:51
Avto: P11 GT
Kontakt:

Re: odmična izpušna@sesalna CA18det

Odgovor Napisal/-a Symon » 15 Apr 2009, 20:12

Skyline je treba tunat. :atasodjali:
Slika
B13 100NX GTi -> S13 200SX stage 2-> RS 182 CUP -> EJ92 slightly tuned -> RS 200 CUP -> CG9 -> P11 GT SR20VE N1

Uporabniški avatar
Symon
univ.dipl.ing. Nissan
Prispevkov: 4095
Pridružen: 04 Mar 2006, 16:51
Avto: P11 GT
Kontakt:

Re: odmična izpušna@sesalna CA18det

Odgovor Napisal/-a Symon » 16 Apr 2009, 13:54

Aja in feri, da se razumemo marsikateri tuning poseg je kvčjemu blagodejen za motor. :atasodjali: Če daš večji intercooler se zrak bolj ohladi, kar pomeni še manjše možnost klenkanja. Če daš odprt avspuh iam turbina manj backpressure-a kar pomeni, da se manj matra in bo njena življenjska doba kvečjemu daljša. Isto motor lažje zadiha tudi, če je brez turbine. Če menjaš turbino za ball bearing je to novejša zasnova, in bo ob isti uporabi kvečjemu dlje trajala pa še manj jo rabiš odpirati (če greš iz T25 na T28). Če spoliraš kanale bo motor lažje zadihal, izkoristek bo večji. Torej spet bolje za motor. Če menjaš odmično za neko mild (kot je v tem primeru) gre spet za izboljšanje dihanja motorja. V osnovi so odmične bolj mile ponavadi zaradi izpušnih plinov. ;) Slabše je v tem primeru kvečjemu, če povečaš pritisk tubine pa še to odvisno od tega kako je računalnik sprogramiran in v kakšnem stanju je že motor.

Samo ponavadi gre tu za posege v ta namen, da se bo motor še bolj teral. To je tisto kar ob (napačni uporabi) krajša življenjsko dobo. Po možnosti, turirati hladen motor, razgretega ugašati, prepozno menjavanje olja, svečk... Hladen vžig (če si kaj strojnika). To so zadeve ki krajšajo življenjsko dobo motorja.
Slika
B13 100NX GTi -> S13 200SX stage 2-> RS 182 CUP -> EJ92 slightly tuned -> RS 200 CUP -> CG9 -> P11 GT SR20VE N1

Jankoh
Primera GT driver
Prispevkov: 777
Pridružen: 04 Mar 2006, 19:49

Re: odmična izpušna@sesalna CA18det

Odgovor Napisal/-a Jankoh » 22 Apr 2009, 19:43

10% :wrum:
90% :kripa:

To je smisel te zadeve...
Performance and response are not coincidence.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti